Färdigjobbat

Nu har jag jobbat klart för denna helg, skönt =)
Även om jag stormtrivs på mitt jobb så är det ju helt klart härligt att vara ledig!!

Imorgon ska jag baka semlor (se recept i förra inlägget), det är precis vad jag och min mage behöver förstår ni.
Stora härliga semlor ;)

Idag har jag gjort affärer också, sålde mina jeppegrindar till bilen ner till Linköping. Underbart, jag hade nästan glömt bort att jag annonserat ut dom, inte var hon intresserad av att pruta ner dom heller.
En mycket trevlig köpare vid namn Therese såklart!!
Jag har även blåst lite pengar på internetshopping.
Nya gardiner till köket, en bunt nya kökshanddukar (ska äntligen kasta de gamla som blivit solkiga och fläckiga), en stor matta till hallen på övervåningen....
Allt detta för hela 401 krona inkl frakt och avgifter. Jotex har rea :)

Bebisen är så aktiv idag, sparkar så det gör ont och rätt som det är så blir det en träff mot urinblåsan och det är väl mindre kul om jag ska vara ärlig, haha!
Magen rumlar omkring och ser lite lustig ut.
Har faktiskt filmat det för Anna och Majas skull men orkar inte redigera och lägga upp den idag.
Så det får bli när tid och lust finns :)

Nu ska jag fika lite te och skorpor tror jag!

Kram Kram

Ps. Vad kul att du Marianne kikade in, blev lite fundersam om det var min egen mamma först eftersom hon heter Marianne och min syster Erika, men nu försår jag att det var Tunadal-Erikas mamma.
Hoppas det smakade :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har oxå shoppat nya köksgardiner från Jotex!:)



Lägg ut filmen NU ;-)

2009-01-04 @ 23:03:08
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna S

Va skoj å göra såna fynd! Jag ser framemot filmen med bebis sparkar! Pöss/A

2009-01-04 @ 23:08:18
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Bodil

Semlor nu redan.. du är ju en månad för tidigt ute ju =) Kramiz

2009-01-04 @ 23:23:46
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Hej

Ja, jag är alltså Erika B:s mamma !

Hittade din blogg via länk från Erikas blogg och på detta sätt receptet på den goda grytan

Den smakade toppen och kommer att stå på vårt middagsbord fler gånger

Lycka till framöver



Hälsningar Marianne

2009-01-04 @ 23:30:25
Postat av: Anna S

Ring mej då bullarna börjar bli klara.

2009-01-05 @ 01:04:28
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Åhåååå,man kanske skulle åka på fikaturné då?? Jag ska ju ändå skjutsa surJulia till stan ;) Är det verkligen så att man ska gå runt och vara konstant sur när man är 12?? Jag håller på att bli gaaaalen...Kramar!!

2009-01-05 @ 08:06:25
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0