Sjukisstuga

Här har det varit sjukstuga!
Ebba har haft skyhög feber i flera dagar + kräkningar och diarée.
Natten mot tisdag så åker jag dit, rejält :(
Trodde nästan att min sista stund var kommen, kan inte minnas att jag haft sån magsjuka nån gång.
Men fort var det över och nu är vi äntligen pigga igen :)

Har idag gett oss ut på en timmes prommis med vagn och snowracer + att vi bakat matbröd.
En lång vecka har gjort Affe rastlös, som faktiskt varit pigg och frisk hela tiden.
Det har blivit en hel del tvspelande för honom medans jag och Ebba sovit bort bacillerna.
Givetvis har pappan varit på bortajobb!!

MEN, nu är vi friska och krya. Solen skiner och humöret är på topp :)
Ikväll tror jag att det blir en sväng på skidorna!!

 


Kommentarer
Postat av: Erika Ö

FINA barn hörredu!!

2013-01-31 @ 20:59:29
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Men fy för magsjuka!! Och tänk att ni flyttar snart!!

2013-02-01 @ 00:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0