Friskis eller tidig 40 årskris?

Gillar skidåkningen, skitmycket mer än vad jag kunnat drömma om :)
Lurar lite på om man ska göra en klassiker när man ändå håller på...
Att cykla i 10 mil känns mycket tråkigt tyvärr!
 
MEN, chockade nyss min älskade sambo genom att slänga ur mig en fråga, eller kanske mer ett påstående...
"Jag har funderat lite, och jag tycker vi ska fjällvandra i sommar"
Där satte han kaffet i halsen iaf :)
Jag vet att han har velat göra det länge, men hans tjej har liksom inte haft en tanke på att följa med.
 
Troligtvis en tidig 40-årskris, jag kommer säkert ur den här fasen... Nån gång ;)
 
 
Men... Ska jag fjällvandra, då får han nog ha mer inlevelse i min fotmassage än detta ;)

Kommentarer
Postat av: Erika Ö

Jag har alltid velat fjällvandra!!
Har ingen att vandra med bara!

2013-01-26 @ 17:24:24
Postat av: Therese Östberg

Med oss :))

2013-01-26 @ 22:33:17
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0