2013

Har så mycket att skriva om, men jag får liksom inte till det.
Lusten finns inte riktigt...
Har börjat skriva många gånger men slutar alltid med att jag loggar ut :)
 
Har hunnit med massor de sista veckorna, både roliga och mindre roliga saker.
 
Julen har varit fantastisk, firades i 2 dagar med två släkter :)

Nyår firade vi hemma hos Anders & Cissi tillsammans med Henkan & Camilla.
En supermysig festkväll med god mat, roliga spel och glada barn :)
 
Mellan jul och nyår hann vi klämma in en tripp till Storhogna där vi besökte Mats & Karin i stugan. Slalomåkning, sparkstöttning, pulkarace, sköna prommisar och smarrig mat/dryck :)
 
Har även tagit ett sista farväl av min älskade morfar <3
 
Det är med glädje jag lämnar 2012 bakom mig och blickar fram emot ett 2013 som förhoppningsvis bara tänker leverera roliga saker :)
 
Affe i slalombacken <3
 
Ebba på semester med favorit-Alicia :)
 
 
Premiärturen på skidor är avklarad - Gick hyfsat :)
 

Kommentarer
Postat av: LindaB

God fortsättning på nya året :)
Verkar som ni haft härliga jul och nyårsdagar.
Herregud vad smal du blivit,kör du på med träningen eller är det barnen som "håller igång dig"? ;)
Hoppas vi ses nåt framöver, måste väl gå att passa in nån dag mellan jobb, dagis, sjukdagar osv...
Ha det gott!!!

2013-01-02 @ 21:16:13
Postat av: Therese Östberg

Åh men tack Linda :))
Men jag har smygit på mig nåt kilo under jul o nyår igen... Tränar å tänker på vad jag äter, inte alltid så kul för en godisråtta som mig ;)
Ses mer än gärna snart!!!
Kramar

2013-01-03 @ 23:15:54
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0