Vardagen är här

Nu är vi inne i rutinerna igen.
Sonen på dagis (15h/v) och jag njuter av livet som föräldraledig till lillan i en månad till, sen börjar allvaret även för henne.
Toktidigt tycker jag själv, men nu blir det så!
Har valt att lägga en lång inskolning (1 månad) så vi kan ju ta det väääldigt lugnt, sen kommer jag att jobba 50% fördelat på dag, kväll och helg för att i november gå över och enbart jobba natten, vilket innebär få dagar på dagis för trollen :)
 
Idag har vi hängt med våra vänner Petra + barn, sen tog jag och barnen och bakade "kalladenvadduvillboll", negerbollar säger jag, försöker att säga chokladboll inför barnen!
Imorrn ska junior på dagis så då passar vi på att baka bullar, det är lite si och så med mitt intresse för att baka med två ungar ;)
 
Träningen rullar på, går grymt bra och jag är tokpeppead :)
Ikväll har jag kört bodypump, kul med variation på passen!
 
Har precis insett att jag kommer att vara ensam med barnen nästan hela september, det är bortajobb, fiskeresor, lidingöloppet, mera bortajobb...
Bitter??? Jaaa lite då!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikita

det mesta i 110 jag rensade bort nu är sånt Albin haft länge som slitits så de hamnade i en sopsäck .. Typ hm lindex kläder ,
Lite har ja sålt iväg redan .. Några byxor passar ännu.

Två farfarströjor från gangstAR å ett par gangstAR byxor sparade ja dock , dem kan du få kika på .. Tror dem var fräscha fortf :-)

2012-09-03 @ 21:43:13
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0