Våga glädjas åt andra :)

Kaksmulan min har nu fyllt ett år och har passerat babystadiet :)
Hon går och springer som aldrig förr, gillar ju som sagt att klättra och köra slut på sin mamma ;)
 
Jag då, min träning går som smort. Maten går också mycket bra :)
Jag har hittills förlorat många kilon och jag är glad över varenda litet gram som lämnar min kroppshydda. Har förstått att avundsjuka är någonting mycket svenskt!
Istället för att glädjas åt någon annans "framgång" och lycka så kan man passa på att delge sina egna proffsåsikter, om att jag tränar på tok för mycket, jag tränar fel, jag äter tokigt...
Jag vet ju såklart att detta enbart handlar om avundsjuka så jag tar inte åt mig ett smack!
Jag tränar ca 4-5 ggr i veckan (beroende på om Abbe är bortrest), de dagar jag inte kan träna så försöker jag lägga in en powerwalk.
Jag äter som sagt av ALLT, i helgen unnade jag mig både cupcakes, kräftskiva och en flaska vin.
Jag går inte på någon svältdiet, men jag skippar chipsen och mumsar en morot/frukt och dricker vatten istället, å andra sidan så har jag ALDRIG tyckt om läsk.
 
Att håna och trycka ner andra ligger inte riktigt i min natur...
Jag vill istället tacka de som faktiskt stöttar och puschar mig (Erika, Petra & Abbe)!
Aj löv jo!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Jag känner igen mig i ditt skrivande & har full förståelse för vad du menar & jag kan inte annat svara än "skit i andra & kör ditt race"! Du vet vad som är bäst för dig sedan vad andra tycker, tänker, anser eller bräker över..skit it! Jag tycker att du är superduktig & gör HELT rätt!! =)

HEJA!!

Kram

Svar: Kram och tack :))
Therese

2012-09-12 @ 15:04:08
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Nikita

Hatar Svensk avundsjuka !!! Tyvärr möts man av den alldeles för ofta :(

Svar: Ja, det är nåt vi svenskar är bra på. Säkert i alla länder, men nu vill jag gnälla på svenskarna ;)
Therese

2012-09-12 @ 16:30:05
URL: http://Nikital.blogg.se
Postat av: LindaB

Avundsjuka är så otroligt tråkigt tycker jag med. Tyvärr så ofta förekommande i alla ämnen :(
Man undrar ju varför folk som "bryr sig" inte kan komma med trevligheter istället, vad mycket roligare det skulle va.
Du gör helt klart rätt i att inte bry dig i detta utan istället göra sånt du mår bra av :)
Trevlig onsdag!!

Svar: Tack detsamma :)
Therese

2012-09-12 @ 17:59:35
Postat av: LindaB

Jättefin bild på er förresten :)

Svar: Men tack :)
Therese

2012-09-12 @ 18:00:16
Postat av: Maria

Folk är idioter. Kul att träningen går bra, heja heja! :)

2012-09-13 @ 14:33:00
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
Postat av: Erika

Aj löv jo to vettu!
Träna på för fan
Ät det som är nyttigt men ibland nå gött för att orka!
Umgås med människor som GER energi och strunta i de andra!!
Glöm inte att vi lovat varann.... Peppa puscha!! Sen njuta!

2012-09-18 @ 22:24:08
Postat av: petra

aj lööööööööv u too

2012-09-19 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0