Solohelg (igen)

 
Fyyyy vad tråkigt det är att vara ensam hemma en helg!!
Men nu har min älskade sambo genomfört en Svensk Klassiker,
jag är så grymt imponerad över alla som gjort detta :)
Stort grattis till er!!

Kanske är det nu jag ska hoppa på och göra tjejvarianten?!
Någon som är med mig (Erika, Petra)???
 
Dagen idag räddade iaf Nikita, vi gick här sunkiga och var sjukt uttråkade när vi fick samtal om att besök var på ingång. Mycket glad i hågen hoppade jag ur pyjamasen och hoppade i mysbyxorna, haha. Alfred fick leka med sin kompis Albin i en timme och jag fick en vuxen själ att dricka kaffe och surra med!
TACK för besöket :))
 
Efteråt så klädde jag och barnen oss för en prommis/cykeltur i regnet.
Vi gick till tempo och handlade lördagsgodis till Affe och den obligatoriska glassen.
Lite lek i lekparken hann vi också med. Skönt när det är gjort (även om det regnar) för det känns liksom mer legalt att sitta inne och glo på tv resten av kvällen :)
 
Håret har fått en omgång färg ikväll, jag ska ut på tjejmys med en fantastisk människa,
mer om det en annan gång ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0