Perfekt :)

Vi har haft en sån där alldeles perfekt dag, jag och mina små hjärtan!!
 
För det första så sov Ebba en hel natt (!!!), vilket säkert ligger till grund för den braiga dagen :)
 
Vi har tömt alla blomlådor, myst i skogen, cyklat in till byn (kombinerade lite träning med nytta) och handlat glass & mat, cyklat och lekt hemma på gården, cyklat ner till sjön och "matat" fiskarna med storstenar, ätit mellis ute i den underbara solen som fortfarande värmer lite.
Inte ett enda bråk, tjafs eller gnabb (dagen är väl inte slut än iofs), och nu är klockan så pass mycket att det är helt legalt att ligga i soffan och mysa med film innan det är dags för bad, middag och lördagsgodis :)
 
Känner att jag fattade rätt beslut när vi tackade nej till dagens erbjudanden och bara var vi tre.
Ibland är det skönt, inga måsten, inga tider att hålla, man gör det som faller en in :)
 
 
 
Avslutar dessa rader med en bild på min fina tavla :)
Kloka ord!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0