Mysmåndag!

Sovmorgon + oavbruten nattsömn! Skulle kanske ha köpt mig en trisslott idag...
 
Pigga och glada barn ville ut i solen efter frukosten så vi klädde oss rejält då det faktiskt var bara +1 grad ute. Tinade upp cykel och cykelvagn genom att placera den i solen en stund, sedan gav vi oss iväg :)
5 km, det räcker för sen är båda barnen uttråkade, men det är bättre än inget :)
Enda träningen jag får idag men är glad för det lilla!
 
Hemma igen får vi ett sms från posten att vi hade ett paket att hämta på ICA, så vi drog vidare dit!
Matinhandling, den obligatoriska bananätningen på affären, pakethämtning sen hem igen :)
Lunch till alla (burk till Ebba, potatisbullar till Affe och tonfisksallad till mig), sen var det någon som ville leka sockerbagare så vi snodde ihop en sockerkaka som nu står i ugnen!
 
Fullt ös :)
 
Just ja, vi har faktiskt hunnit plantera lite ljung också!!
 
Nu softar vi med film i soffan en stund i väntan på kakan!
Kanske tar med oss den till lekparken och fikar där :)
 
Paketet då?
Jo, detta innehöll det...
 
Tanken är att båda ska använda den, Affe V Ä G R A R ju bestämt att bajja på toa så nu står mitt hopp till denna ;)

Kommentarer
Postat av: Erikaö

Nu bajjar affe på pottan ska du se :-)

Svar: Jo du, han klämde fram en liten korv igår, liten men dock befintlig för ögat :) Det finns givetvis en "belöningslista" bakom detta, bajjar man på toa/potta så får man en blomma på belöningslistan. Och efter 3 blommor får man åka på drakborgen, efter 8 till himlabadet och efter 18 st så får man tillbaka sitt nintendo wii ;)
Jag mutar helt enkelt!
Men det handlar ju mest om att bryta beteendet med att hålla sig tills man blir förstoppad, och tv-spelet finns ju redan hemma så det är ju en muta som inget kostar :)
Therese

2012-09-24 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0