Gnälligt värre!!

Känner mig otroligt trött och gnällig idag....
Känner mig som en urlakad singelmamma!
Är fasen ensam jämt och ständigt...
Inte är det så att avlastningen står på kö heller :(
Ska dock börja leva lite mer efter Ta och Ge istället för Ge och Ta!!

Måtte det vara slut på dessa resor och bortajobb snart.
Bortajobb säger jag inget om egentligen, men när arbetsgivaren planerar ut jobbet i flera veckor i rad borta så blir jag förbannad...
En helg med spa, hotell och lagad mat på södra berget skuller jag inte tacka nej till!!
 
Så, slutgnällt från mig!!
Hädanefter ska ni bara få glada inlägg ;)
 

Kommentarer
Postat av: Erikaö

Gnäll på du....

Svar: Tack :)
Therese

2012-09-30 @ 20:41:10
Postat av: Nikita

Man får gnälla ibland !!
Be abbe boka en helg ;)

2012-10-01 @ 19:40:15
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0