Dagisfotografering

Idag fick Ebba besöka Mumindalen för dagisfotografering.
Eftersom jag tydligen har ett visst behov av att känna mig behövd (eller nåt) så gjorde jag klart för fröknarna att Ebba minsann är lite mammig och att jag stannar kvar. Hon är ju trots allt inte inskolad och känner inte en kotte där.
Nu har ju vi väldigt bra fröknar som jag känner så de skrattade och sa att jag kunde gå och ta en kopp kaffe i personalrummet och att de skulle komma om Ebba blev knäckt!
 
20 minuter senare så kom de, med en Ebba som absolut inte brydde sig ett skit om sin mamma.
En Ebba som blev supersur för att behöva åka hem!!
 
Tur hon får börja på måndag på riktigt =)
 
 
Fjolårets bild på grynen ♣

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Bådar gott för framtiden.....

2012-09-27 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0