Ordningen återställd ♥♥♥

Gnällinlägget gillade ni ;)
Ni var tio som besökte bloggen, men ni har kollat totalt 64 gånger. Haha!
Idag är min stora kärlek åter hemma igen, allt är sig likt.
Tvättkorgen är full, strumplådan är halvöppen, mobiltelefoner och snusdosor utspridda... And I love it!!!
 
Ebbas inskolning går över all förväntan.
Idag har hon varit ensam medans jag uträttat ärenden och druckit kaffe i personalrummet.
Ätit mat på dagis har hon gjort också, idag serverades det stekt fläsk. löksås och pärer.
Det var visst uppskattat så det kanske är dags att bojkotta bebisburkarna här hemma nu, men det är ju ganska lättsamt ;)

Haft besök idag också, av Ulrika. Tjejen på andra sidan berget här i byn :)
En superdupertrevlig dag där vi tömde ventiler blandad med glada samtalsämnen.
En blandning av sött och salt ;)
Fiiina kort på barnen knäppte hon också, jättefina!!
Eftersom jag aldrig fastnar på bild själv så tycker jag att det är lite kul med såna bilder också. En bild där Affe kröp upp i min famn och var lite gosesugen fick hon med ♥
 
 
Andra bilder finns i hennes blogg =)

När kärleken kom hem så passade jag på att smita iväg en stund för lite egotid.
60 minuter Pump fick det bli!
Tunga vikter idag, kul! Känner mig stark som en oxe (en kalv iallafall) :-)
Mår så fruktansvärt bra när jag får träna och röra på mig, tömmer kroppen på gammal skit och fyller på med ny energi! 


Med dessa rader säger jag GONATT
 
♥♥♥ Fyll inte ditt liv med dagar, fyll dina dagar med liv ♥♥♥ 

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan va du öser!!

2012-10-04 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0