Kvalitet i livet!

Haft en kvalitetshelg deluxe!
Mycket mycket underbart :)

Fredagen spenderades med mina underbara vänner Jeanette, Nina och Petra.
Nina bjöd på suverän middag!
Mycket, surr och skratt hela natten lång, var inte hemma förrän vid halv tre :)

Trots att mitt vinglas innehöll endast vatten så var jag däckad dagen efter.
Jag hade huvudvärk och frossa från helvetet. Het dusch och alvedon hjälpte inte ett skit :(
Åkte till Stöde där vi uppvaktade fina Elina som fyllde 21 år.
Mumsade smörgåstårta och annat gott.
Inte ens det hjälpte mig att må bättre.
Men på kvällen var vi bjudna på badhuskalas med Tilde och Emilia, och det minsann gjorde susen :)
Bad och lek, korv med bröd och fruktbuffé. Snygga mammor och glada barn.
Ja, klart som fan man blir pigg ;)
 
Köpte med oss kiknamat hem och kröp upp i soffan för lördagsmys.
Therese åt ½ portion, sen somnade hon.
Detta trots att jag valt film själv (romantisk komedi)...
Kul, men Abbe sa att den inte var nå vidare iaf ;)
 
Idag är jag pigg som fasen istället.
Tvättat 4 maskiner tvätt och bäddat rent i samtliga sängar!!

Inatt sover vi gott :)
 
Mage, rumpa, lår - skall tränas ikväll,
därefter väntar en middag med oxfilé, potatisgratäng och kantarellsås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0