Fullt ös :)

Igår när Ullis hade åkt hem fick jag årets ryck.
Tog tag i de fönster som var kvar att putsa i köket, tvättade och strök nya gardiner som jag hängde upp. Flyttade runt lite blommor... Mina orkideer är inte fina just nu så de fick flytta till "glömma-bort-fönstret" där de brukar bli skitfina och fram kom svärmorstungan :)
 
Idag har jag lämnat Ebba på dagis en stund, passade då på att dra till Birsta en supersnabbis och shoppade lite presenter till Emilia som fyller 6 år i helgen. Men vansinnigt svårt att handla till henne, då hennes önskelista är kort och dyr!
Hem, hämta Ebban som hade haft en superhärlig dag. Natta henne en stund, koka kalops till middagen, väcka Ebba, åka till BVC på ettårskontroll, åka och hämta Affe på dagis, sen hem och göra så liiiiite som möjligt, ikväll ett spinningpass och  sist av allt matorgie-tv (halv åtta hos mig, kockarnas kamp, hela sverige bakar, masterchef) :-D
 
Full ös :-)

Kommentarer
Postat av: Erikaö

Träning verkar ge energi!!!

2012-10-04 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0