Det går bra nu!

Känner att livet är inne i ett flow, jag har flyt, det känns bra :)
 
Träningen sitter som en smäck, barnen är mer än underbara, sambon är snygg...
Ja, jag är liksom glad över vad livet har att erbjuda just nu :-)
 
Jag rensar och kastar gammalt skit.
Tog idag tag i förråd nr 1 (av 2).
Kastar ALLT jag inte tittat åt på länge.
Varför sparar man gamla skärbrädor och brödrostar?
När hade jag tänkt att använda dom??
Nu ligger de iaf och inväntar flytt till tippen.
Imorrn ska jag ta tag i förråd nr 2.
Wish me good luck!!
 
 
Vasan är bokad och klar också!
Detta skall jag genomföra tillsammans med lillasyster Maria, Marie Huvén, Jeanette Hedlund, Linda Larsson & Malin Widmark.
Fattar ni vad jäkla kul!!!!

Puss och kram på er, från en energisprudlande Therese ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0