Välkommen vab-period nr 1

Ja, i en vecka hann jag jobba innan dagisbaciellerna kom ikapp oss!
Ebba har varit däckad i feber hela helgen, hon matvägrar och sover knappt....
Kul kombo?? Nej, inte det minsta!
Hon sover likt en nyfödding helst på mitt bröst, är mammigare än vad jag kunnat föreställa mig att barn kan vara. Släpper mig inte en enda sekund!!
 
Så imorrn vabbar jag för första gången på Ebba.
Känner mig som en svikande, arbetsskygg latmask när jag ringde jobbet, men så är inte fallet!!
 
I en vecka har jag svullat och inte tränat ett skit. Det har inte passat med mitt jobb och Abbes bortajobb. Känner tom att jag blivit småfet(are) om magen. Skippade vågen i fredags, visste att jag skulle bli knäckt av resultatet, men nu är det en ny vecka och nya friska tag.
Drog iväg ikväll på ett step-pass, inte min starkaste sida det där, men det är småkul och en bra träning så det fick bli så, dessutom är det en bra tid om man jämför med MRL som ligger mitt i middagstid!
Retade upp mig under passats gång på den där överhurtiga människan bredvid mig som liksom tog ett extra litet skutt inför varje steg.
Nej, just idag har jag svårt för klämkäcka människor ;)
Men nu är träningen gjord och jag har även hunnit med lite fika.
Har börjat äta Valios PRO feel yoghurt!
Den ger hela 11 gram proteiner och endast 97,5 kcal per portion, och dessutom är den god! Rekomenderas starkt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0