Skrytsamt igen!

Jag fortsätter att tappa, sakta med säkert!
Träningen går som sagt bra, jag älskar det :)
Varvar mellan spinning, pump, kettlebells, step up & box!
En bred och allsidig träning tycker jag att det blir!
 
Vad som däremot gör mig lite ledsen ibland kan vara när personer som står mig nära aldrig fäller en endaste positiv kommentar. Det är rätt uppenbart att jag tappat över TIO kg, och visst skulle det vara kul att få höra ngn gång att det syns, för det vet jag att det gör!!
MEN, nu fokuserar vi på att jag är nöjd, och det är det viktigaste:)
 
Bilden visar 9kg kött :)


Ja men trevlig helg på er alla :))
 

Kommentarer
Postat av: Erika Ö

Gud vad det ska bli kul att se dig LIVE! Då ska du få höra!!

Svar: <3
Therese

2012-11-09 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0