Shopping

Imorse när jag skjutsade Affe på dagis så tappade jag sulan på min sko.
Detta innebar en ofrivillig men nödvändig shoppingrunda till Birsta för mig och Ebba :)
 
Resultatet blev:
3 par skor till mig
1 vinterparkas till Ebba
3 tröjor och 2 par strumpbyxor till Ebba
Lunch på Charm
 
Ingenting till killarna idag *stolt tjej*
 
Beställde nya byxor från Mandel igår, likadana som jag alltid har. Hög midja med dragkedjan bak.
Köpte en stl mindre än normalt och tro på fan att jag kom i dom :))
Fick faktiskt göra nya hål i skärpet imorse, så visst har det hänt nåt.
Men denna vecka har jag faktiskt inte orkar räka eller bry mig.
Nya tag till veckan är min plan, är man sjuk så är man ;)
 
Alfred pratar och längtar efter denna flicka VARJE DAG, han fattar inte varflr vi inte kan åka till Hanna och leka bara över dagen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0