♥ Morfar ♥

Igår kom det trista men inte helt oväntade samtalet.
Min morfar hade somnat in :(
Lugnt och stilla i sin säng, 85 år gammal!
 
Jag tyngs av ett dåligt samvete, kan inte komma ifrån det :(
Varför hälsade jag inte på oftare?
Varför berättade jag inte att jag älskade han?
Ja... Mitt samvete är inte gott...
 
Men jag vet att morfar inte lider nu, han har det bättre där han är idag.
Där finns ingen smärta.
Där kan man säkert både jaga små och storvilt, spela dragspel och ta en tupplur när man vill!
 
Har iallafall döpt min son efter dig Per-Alfred Östberg  ♥♥♥
 
Det finns ett hav,
som ingen ser,
Det finns en grav,
där ingen dör,
det finns en sol,
som ej går ner,
det finns en strand,
i varje själ!
 
Vila i frid Morfar & hälsa till farfar och Lucas
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna S

Beklagar sorgen. Så himla tråkigt. Kram

2012-11-23 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0