Ibland kommer det liksom över en...

...vilken jäkla tur man har!
Vilka fina vänner man har omkring sig, vilken underbar familj man har.
Ordnad ekonomi, ett nyköpt hus, friska och krya.
 
Just idag är en sån dag!!

Har spenderat dagen med Petra & Anna-Karin, två helt underbara tjejer på alla sätt och vis!
Vid middagstid så drog jag ner på TRIM och körde ett 60-minuters spinning pass.
Sköööön avslutning på veckan eller inledning på helgen kanske man ska skriva :)
Köpte med mig pizza hem och mumsade med familjen.
En lång och skön dusch med den finaste killen i världen, min son såklart!
Byggt lite tågbana och myst!
 
Historien med lilla Anna som kidnappades i Göteborg har berört mig, mycket!
 
En inbjudan till att bidra med julkappar till de hemlösa i sundsvall har jag tackat ja till också!
Har massor av leksaker som barnen inte leker med längre, har nya varma kläder som vi aldrig kommer använda, ett berg av raggsockar min mormor stickat... Det behöver inte vara ngt nyinköpt!
Jag skall bidra med det jag kan. Dessa saker kan göra ngn annan mycket lycklig!!
 
Ta vara på livet och dagarna, de kommer inte åter!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0