Egodag

Idag har jag en riktig egodag!
Lämnade barnen på dagis och åkte till byns solarium.
Trots att jag vet att man kan få cancer och rynkor, så tycker jag att det är skönt som 17 att få både lite värme och färg på kinderna :)
Åkte sen och handlade middagsmat till familjen, pyttipanna. Själv ska jag på restaurang med de få kollegor jag faktiskt tycker om!
Har även hunnit med ett pump-pass på lunchen och nu väntar en dusch innan barnen skall hämtas och ett utvecklingssamtal skall avklaras.
Ja som ni hör så rår jag om mig själv idag, mycket mycket viktigt att göra det ibland!!
 
Kvällen skojiga middag blir inte så skojig då en av vännerna har fått ett mycket tråkigt besked, men vi själavårdar lite istället. Himlen har blivit ett änglabarn rikare och en familj har förlorat livets gåva :(
 
Var rädda om varandra, livet kan vara kort ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0