E G O

Nästan 17 månader.... 17 månader!!! Är det sedan jag klippte håret *shame on me*
Men nu är det gjort :)
Jag klippte nog bort 1 kg hår iallafall :)
Var till Linda på AKN i Matfors, jätteduktig tjej.
 
Nu sover den lilla, jag har tryckt i mig en macka med lite skagenröra, lite är egentligen en sanning med modifikation men det var gott, jättegott!
 
Tänkte träna ikväll, men kvällen på TRIM är vigd åt killarna så jag passar istället på att låta min älskling träna och sen tänkte jag besöka nya solariet i Matfors. Mina kinder behöver färg :)
 
På min överläpp finns spår av inget mindre än svinkoppor!!
Snyggt va?!
 
 

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Ser lite groose ut...

2012-11-22 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0