Utvecklingssamtal

Har haft utvecklingssamtal på förskolan,
och givetvis gick jag därifrån som en mycket stolt mamma :)

En glad och sprallig kille som är mycket trygg i sig själv - dom orden gör väl alla mammor stolt och lycklig?!

Min lilla kille har blivit stor. Stor och klok ♥

Vissa dagar svämmar hjärtat över lite extra av kärlek till barnen, ikväll är en sådan kväll.
har suttit och beundrat dom sovande små liven och kan inte fatta att dom är mina.
Mitt och Albins kött och blod - så perfekta och underbara.
Ibland håller jag på att bli galen av treårstrots och självständighetsperioder men då kan jag tänka tillbaka på stunder som dessa så släpper det lite ;)

Ja, ett litet klyschigt inlägg kanske, men det är så jag känner.
Stolt, glad och lycklig!!!






Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Klart man ska vara stolt glad och lycklig över sina barn <3 Dem är ju det finaste och vackraste man har!



Man borde få skryta mer i detta land, vara glad och

lycklig utan att "den svenska avundsjukan" visar sig hos andra.



kram på er !

2012-05-10 @ 20:37:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Sötnosen!!

2012-05-11 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0