Mamma, jag är sjuuuuuuk!

Precis dessa ord som jag vaknade av att Alfred kläcker ur sig!
Han var visst sjuk i huvud och mage enl honom själv.
Tänkte att det var trams och försökte få i honom frukost och lockade med att dagis skulle på skogsutflykt idag. Ingenting funkade, han låg mest i sin säng och flämtade.

Bara att ringa dagis och meddela sjukfrånvaro!

Superwomen som jag är, så är jag idag hemma med sjuka barn, jobbar inatt och kör på direkt imorrnbitti med att vara hemma med barnen igen.
Hade tänkt att det vore lämpligt med vila idag då Affe var på dagis, men icke sa nicke...
Kaffe, starkt som fan ska det vara. Det kan jag kanske gå runt på!!

Och om Affe inte visar sig vara sjuk så är det tänkt att vi ska hänga med Kerstin och Sofi, gå till någon lekpark och fika lite. Dagis är stängt för planeringsdag då!



Hoppas innerligt på falskt alarm!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0