Bitter...

Det är inte ofta (läs; typ aldrig) som jag och Albin ser ett hus på Hemnet som både känner för.
Nu har det hänt!!
MEN.... Fick ett mess av fastighetsbyrån imorse att visningen var inställd och att ägarna hade ångrat sig angående försäljningen.
Trött på obeslutsamma och veliga människor....

Jaja, det kommer väl fler hus, men jag hade gärna sett att vi hade köpt oss ett hus redan igår, är dyngless på att bo i lägenhet. Trots att vi har en superbra lägenhet så känns det skittråkigt!!

Hur som haver...
Haft en mysig helg. Solen har skinit och vi har verkligen varit ute till max.
Jag har krattat bort alla lövhögar och rensat rabatten utanför vår hyresrätt (lägg märke till min bitterhet). Skurat altangolvet, satt upp taket på paviljongen, planterat penséer, slipat en bänk som jag brukar ha blommor på på altanen som nu ska målas om. Umgåtts med familjen, umgåtts med vänner och myst!!

Valborg firade vi tillsammans med Petra & Joel, Örjan & Linda. Totalt 6 vuxna och 7 barn, alldeles lagomt :)
Grillad oxfilé, potatisgratäng, goda såser och gott vin!!!
Alldeles perfekt :-)

Just nu sitter jag och slötittar på något program på TLC som handlar om barnmodeller i usa.
Kan bara konstatera att det är feta fula mammor som försöker uppleva modelldrömmar genom sina barn. Stackars stackars barn!!
Barn ska få vara barn!!!

Nästa grej jag surar över är: Min solsuflett till vagnen är borta, har letat överallt hemma nu!!
Den har hängt på samma plats i 3 års tid. Nu är den borta, puts väck, kaputt :(
Har nog lånat ut den och inte fått tillbaka den!
Men till vem????

Ja, så kan det vara. Tråkigt för mig men sämst för Ebba!! :-(

Update: Solsufletten är återfunnen hos en vän ;) Nu saknas bara solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0