Aldrig mer

Nästa gång vabbar jag!!
Att vara hemma med ett sjukt barn ena dagen, åka och jobba natten och sen vara hemma med sjuka barn dagen efter det, det är inte optimalt...
1½ dygn har jag harit igång nu, helt sinnessjukt!
Och tro nu inte att jag är en glad och trevlig mamma utan jag lutar mera åt "jag är trött och orkar inte med gnälliga barn".
Alltså, summa summarum = INTE värt det!!
Nästa gång blir det en vab!!

Som om inte det räcker med att jag är utan sömn så vaknade visst barnen 05,15 idag, vilket innebär att de är trötta och inte alls lätt att roa.

Denna dag gjorde iofs att jag fick fingrarna ur och beställde tid på bvc för prev.medelsinsättning ;)
No more kids for me :)
Vi är så nöjd med dom två underverk vi har.
Ja de är mina underverk, trots att både den stora och mamman har en skittrött dag. Den lilla, ja hon gör aldrig något väsen av sig alls hon!

Nu ska jag förbereda en fisksoppa, med lax, vin, saffran, grädde å en massa annat gott!!
Fredagsmys för la familia ikväll, precis som för alla andra!

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Oj OJ här vare inte muntert. Snart är det bättre ska du se. Kram.

2012-05-05 @ 10:52:24
Postat av: Anna S

Men huga det lät verkligen jobbigt! Ta hand om er och se till att få hjälp med de små så du får sova ut ordentligt. Kramar

2012-05-05 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0