Vååååår :)

Våren är här, det går inte att förneka det längre.
Inte för att jag någonsin velat göra det, men många menar att man säger att den är här alldeles för tidigt. Men nu är den här, iaf hos mig :) :)

Har jobbat natten så en del av dagen har sovits bort.
Alfred är ju riktigt dålig också så vi kanske inte kan skryta om att vi varit ute och njutit så där dundermycket idag, men lite luft har vi fått.
Snowracrar, pulkor, madrasser, skidor och annat som hör vintern till står nu i förrådet.
Det är inge kul att åka på gräs iaf :-)

Lillprinsen har skyhög feber och ser alldeles borta ut i ögonen, har endast fått i han lite saft och bondkakor idag. Bättre än inget alls. Har stekt ett berg med plättar om han skulle få för sig att äta något, men den lusten verkar vara lååångt borta. Inte ens en piggelin ville han ha :/

Ebba däremot är piggis igen, då var det nog inte någon magsjuka iallafall. Svårt att avgöra på en kräkbäbi ;)

Ebba Ebba, sitter nu helt själv och ålar runt på golvet. Kryper inte, men snurrar och ålar :)

Och Affe har slutat med nappen, i torsdags besämde jag mig för att "glömma bort" den vid nattningen och sen dess är vi nappfria! SKÖNT!!!!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Krya på er..

2012-03-17 @ 21:57:15
Postat av: Tant Ulrika

Massa mkt krya på!! Kram

2012-03-18 @ 18:19:37
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men vilken kille som slutat med napp!

2012-03-21 @ 07:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0