Tjolahopp

Ebba sover och jag borde också göra det...
Har jobbat natten och är ordentligt gristrött. Men min lilla tös ville inte sova så tidigt idag så vi passade på att dra in till stan på en storhandling!
Jag är inte riktigt människa dagen efter ett nattpass. Tur man får sova inatt :-))

Lönesamtalade idag också, fick nog rätt bra omdöme och hade inte förväntat mig annat faktiskt. Jag vet att jag är duktig att jobba och tar mer än gärna på mig arbetsuppgifter för att inte behöva sitta sysslolös (hur man nu lyckas med det på en gruppbostad, men tro mig.... det går!!). Jobbar gärna rehabiliterande och motiverande!
Vi pratade även en del om min önskan om att byta arbetsplats.
Att jobba treskift 3 mil från bostaden är inte okej när man har småbarn tycker jag! Hon förstod mig och vi pratade lite om det eventuella bytet som är på gång!
Bollen är i rullning, and i love it ;)

Gjorde en viktig insats i hemmet igår, nämligen städade kylen. Kastade gammalt och äckligt. Fick helt plötsligt utrymme och det gillas inte.
Jag älskar välfyllda kylskåp så nu är ordningen återställd :-)

Annars fördriver jag dagarna med likasinnade flickor. Prommar, dricker kaffe och mår gott! Precis som det ska vara :)


Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Härligt !! ses imorn !! :-)

2012-03-28 @ 15:54:45
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Titti

Härligt :) Hoppas det blir ett bra jobb närmre då!Vi måste ses nån dag....Jag är ledig ons-tors-fre,passar nån av de dagarna? Affe´s paket väntar ff ju....

2012-04-10 @ 07:59:01
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0