Livspusslet

Har idag tagit tag i trista telefonsamtal och mejl.
Skönt att få sånt överstökat!
Har en tendens att skjuta upp tråkiga saker, men vet av erfarenhet att ju mer jag skjuter desto tråkigare blir det ;)

Tycker att alla bitar i mitt livspussel börjar falla på rätt plats.
Jag mår bra, fysiskt och psykiskt!

*Tränar (hemma på CT + prommisar med barnvagnen). Är fortfarande tjock o fet om magen men tänker inte panikbanta och slänga mig mellan olika metoder. Det försvinner så småningom! Är anmäld till ett litet (4,2mil) cykellopp som sporre!
*Jobbar, 50% natt. Helt okej. Har inte ont i magen när jag åker dit, har trevliga kollegor på natten som gör det hela lite lättare/roligare.
*Familjen, saknar min syster mycket och ofta. Detta botade min kära sambo med att överraska med en veckas semester. Vi åker ner några dagar över påsk :-)

Ja, skulle kunna göra denna listan lång men väljer att sluta här.
Avskyr egentligen när folk berättar att de mår sååååå bra, för jag tror ibland att det är en fasad som inte riktigt överensstämmer med verkligheten. Men så är det faktiskt inte i detta fallet :)

Våren bidrar med all säkerhet till dessa sprittande känslor!!!


Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Man ska ju bli glad av att läsa om att andra mår bra :-)

Inte tro att det är lögn .. Även om de såklart är det i vissa fall, men det tkr ja ofta lyser igenom rätt fort!



Skönt att du känner välmående iaf :-) hoppas vi kan ses till veckan?! Kram

2012-03-21 @ 18:59:03
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Vi saknar er.

Ska bli så kul attni kommer ner!!

2012-03-21 @ 20:12:43
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Nikita, haha jag tror inte att det är lögn, inte alltid :)

Jag blir glad när andra mår bra :-D

2012-03-21 @ 20:20:51
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0