Usch och tvi

Domen har fallit på de åtalade i pedofilhärvan i matfors...
 
Äcklet Stig, ja i mina ögon är han ett äckel oavsett tingsrättens dom.
Hur han kan frias helt är för mig en gåta :(
 
Är det någon som tycker att detta låter friskt??
 
Angående de sexuella ofredanden som Stig Kvarnström åtalats för framkommer att han brukar be unga pojkar om att suga av honom och ta på dem fysiskt. Tingsrätten accepterar dock att det bara är en del av hans jargong och att han är en fysisk person. Att han därför tagit barn på rumpan och könsorganen anses inte anses ha haft “en sådan otvetydig sexuell inriktning och innebörd som krävs för ansvar för sexuellt ofredande”.
 
Mer från domen finns att läsa här!
 
Hoppas verkligen att pojkarna får den vård de behöver att att de inte kan fortsätta driva omkring i Matfors och orsaka problem för någon mer.
Sen tycker jag att det är tragiskt att deras föräldrar och anhöriga ryckt in tidigare då detta knappast varit något okänt beteende hos grabbarna.
"Att stjärta någon" som det så coolt kallas, dvs trycka upp sitt anus i någon annans ansikte och dra det fram och tillbaka är bland det sjukaste jag har hört på mycket länge.
 
Ja, jag kommer inte att le eller vara trevlig mot gubbfan när jag möter han på byn.
Hoppas han drar vidare illa kvickt!!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Varför läste jag...

2012-06-30 @ 15:57:58
Postat av: Sanna

Ja man kan inte bli annat än förbannad...

2012-07-02 @ 09:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0