Bilbingopremiär :)

Bilbingopremiären är nu avklarad och jag gick 140 kronor back :)
Inte ens i närheten av en liten vinst!
Fick med mig syster som sällskap :)

Ikväll är det tänkt att jag eventuellt ska hjälpa min bror att flytta till egen lägenhet. Jisses vad stort det var, när man packade ihop och lämnade mammas bo. Det är dessutom på tiden att han lär sig stå på egna ben :-)

Natten inatt har varit hemsk!
Ebba har haft skyhög feber och skrikit konstant. När vi väl lyckades somna vid 03.40 så ringer Abbes kollega och vill ha lite hjälp...
Hallå..... Man ringer inte en småbarnsfamilj 03.40!!!!

Hur som haver så sitter jag nu med min kaffekopp och hoppas att under skall ske!

Ebba sover just nu och hennes bror är på dagis och härjar av sig, jag funderade på att gå ut och städa ur bilen som allt mer liknar en soptipp...

Nu till nästa ämne:

Jag satte lösen på min blogg av en anledning, att jag vill veta vilka jag delar den med!
Jag har givetvis full koll på vilka som fått lösenordet. Ibland är antalet unika besökare fler än er som fått lösenordet. Visst att man kan kolla från både mobil och hemmet, men jag tror inte min blogg är så intresant att man läser den flera gånger varje dag ;)

Lösenordet kommer att bytas till helgen, vill man fortsätta läsa så får man helt enkelt skicka en hint, här eller på fejjan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill fortsätta läsa! :)

2012-06-12 @ 09:05:10
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
Postat av: Erika

Men du jag läser flera gånger om dan från flera olika datorer.. jobbet, hemma, mobilen. jag är en stalker. På jobbet har vi nog 5 olika datorer - så du kan chilla!!

2012-06-12 @ 12:30:05
Postat av: Carro

jag vill fortsätta läsa:D

2012-06-13 @ 09:36:52
URL: http://carolinesundqvistt.blogg.se
Postat av: Carro

kan kolla både från telefonen datorn å ipaden:P

2012-06-13 @ 09:37:18
URL: http://carolinesundqvistt.blogg.se
Postat av: Marie

Se det som att du är en riktig poppis tjej! ;D
Hoppas Ebba mår bättre så ni får eran skönhetssömn!

2012-06-13 @ 22:44:25
URL: http://speckstahuset.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0