Ber om ursäkt!

Jag ber alla mina vänner om ursäkt.

Förlåt för att jag är usel på att höra av mig, svara i telefon, ringa tillbaka, skicka sms, hälsa på...

Men vet ni vad, det är sån jag är nu för tiden.
Jag kan inte svara i telefonen om jag har ungar som hänger och skriker runt mina ben, det är bara löjligt för jag kan ändå inte prata. Jag svarar inte heller om jag står upptagen med annat. Tänker alltid att jag ska ringa upp senare när jag har tid, men det glöms bort.

Detta mina vänner, innebär INTE att jag inte tänker på er, tycker om er och saknar er!!
För det gör jag!!

Ha överseende, jag kämpar med treårstrots, nattjobb, tandsprickningar & upptäktsfärder och en resande sambo!

Love u all!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Löve ju!!

2012-06-11 @ 21:29:08
Postat av: Linda

Jag förstår dig precis.

Har nog ganska många jag själv skulle behöva be om ursäkt oxå (om man nu egentligen måste det).

Alla som nån gång varit där vet ju ändå mer eller mindre hur det är :)

2012-06-12 @ 15:37:19
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Huvudsaken man vet vart man har varandra, så ska det ju inte göra något om man inte hörs på ett tag eller glömmer ringa upp =)

Jag vet hur det är .. men ja tykk om däj ändåh ja ;)



Hoppas Ebbisen blir bättre snart.

och ang bloggkommentarer, tror många är för lata helt enkelt.. fast ja försöker kommentera de bloggar ja läser med jämna mellanrum då man själv vet att kommentarer gör en glad.



kram på er!

2012-06-12 @ 15:38:27
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag är ungefär lika dålig som dig då, kommenterar ej i bloggar, orkar mer eller mindre ringa smsa. Men jag vet vart jag har dig o hoppas du känner detsamma med mig. Gillar dig ändå <3 Pöss

2012-06-19 @ 13:14:30
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0