Smedjan, drinkar och sol :)

Mamman har varit på fest :)
En välbehövlig sådan och föbannat rolig :)
Märkligt nog sken solen på oss hela kvällen :-D
 
 
 
Men....
Jag tänker inte vara sämre än någon annan!!
Vädret SUGER!!!!
 
Jag håller på att dö av tristess, jag vill ha sol och värme.
Jag vill åka på stranden med min familj, mumsa vattenmelon och önska att jag hade kallare vatten att dricka än det som kommer ur kranen. Jag vill svettas och ha svidande axlar, jag vill få klaga på värmen som aldrig tar slut och att vattnet i sjön knappt svalkar...
 
DREAM ON!!!
 
Fick en One Piece (japp, en sparkdräkt för vuxna) när jag fyllde år av min kära och den är alldeles fantastiskt varm och skön, perfekt plagg för denna högsommarvärme!!
 
Aldrig förr har jag och Albin kollat på så mycket film.
En normal sommar slår vi inte ens på tv´n :(
 
Kramar från bitterfittan Therese!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikita

Ja håller med dig om vädret , fy vale!

2012-07-18 @ 19:46:57
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0