Orsa camping

Åtta dagar har vi nu spenderat i husvagn och visst 17 har det varit mysigt!!
 
Barnen har skött sig utmärkt, nattningarna har gått som en dans, vinet har smakat bra, jag har spöat syrran i Ordyatzy och Mogge i Yatzy, maten har varit sjuuuuukt god, vädret har varit helt okej :)
 
På min "jag-vill-köpa-lista" står det nu även husvagn!!!
 
Lite bilder ska jag kunna bjuda på :)
 
Mina badpojkar <3
 
Ebba introduceras i mariekex-världen :)
 
Det var såklart mycket badande...
 
...och grävande i sand :)
 
Detta är min husvagnsgranne :)
 
Grillmästaren <3
 
Emilia och Affe badar i den långgrunda vattnet =)
 
Stort fokus på badkrukan när hon tydligen ska få ett korvbröd :)
 
Årets badkruka No1
 
Världens vackraste charmtroll ♥
 
Kan verkligen rekomendera campingen till alla med barn!
Vi har redan bokat en plats för nästa år :))
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga semesterbilder.
Blir lite avis, fast inte på husvagnen dock ;)

2012-07-10 @ 17:03:22
Postat av: Nikita

Härliga bilder :-)

2012-07-10 @ 21:18:30
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0