En salig blandning =)

Några soliga dagar har passerat.
Dessa har vi givetvis spenderat på stranden, det gäller att passa på :)
Affe gillar att bada och Ebba gillar att fika :)

Alfred är en kopia av sin far och Ebba är en kopia av mig.
Två syskon. Så lika men ändå så olika ♥
 
 
 
Finns inga ord i världen som kan beskriva min kärlek till dessa 2...
Klyschigt kanske vissa tycker, för alla älskar ju sina barn.
Men jag får verkligen andnöd ibland av alla känslor som jag känner!!
 
Just nu är Ebba inne i en period då allt ska tas på över huvudet.
Hon kan sitta i en klädhög och testa kläder i evigheter!
 
Här testar hon brorsans hörselkåpor :)
 
Och Alfred föredrar att kolla in ko-maten de balat på lägdan bredvid vårt hus.
Vi provsitter varenda bal varje dag :)
 
 
Idag hände en liten olycka här hemma.
Alfred var glad i hågen och skulle precis sätta sig vid bordet för att äta middag, då halkar han till på stolen och slår ner tänderna i tallriken. Detta resulterade i att ena framtanden stog rakt bakåt. Givetvis hände det då jourhavande tandläkare slutat för dagen men vi ringer in imorrn. Tanden har vi rätat ut lite för hand och den kanske kan fastna till igen.
Två stora glassar och lite ipren botade den värsta chocken!
 
Tanken var att detta skulle handla om lite av varje, men det blev faktiskt bara om mina barn :)
 
Så kan det gå :)

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Härliga bilder på fina barn!
hoppas det gick bra med Affes tand !!
kram på er, vi saknar er!

2012-07-23 @ 15:10:49
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: ErikaÖ

Hur gick det hos tandläkaren?

2012-07-24 @ 10:07:07
Postat av: Titti

Klart grabben ska provsitta på komaten! Vill han provsitta på kon kan det bli värre ;))

2012-07-25 @ 19:49:04
URL: http://livetpavischan.blogg.se
Postat av: Titti

Å vad fint det blev!Tack snälla du!! Har du ork att fixa susnetmailen på båda bloggarna åxå? Jag har aaaldrig några besökare nuförtiden ;)Kram!

2012-07-30 @ 09:18:46
URL: http://livetpavischan.blogg.se
Postat av: Sussilusen

Jag förstår att du älskar dina underbara ungar. Å vad stor han blivit :).

2012-08-01 @ 19:01:30
Postat av: Sussilusen

Jag förstår att du älskar dina underbara ungar. Å vad stor han blivit :).

2012-08-01 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0