P E P P

Nu är jag åter....
Peppad som 17!!!
 
Tack älskade syster för motivationen du gav mig (trots att vi hetsåt konstant, haha)
 
Jag känner mig redo att ta itu med monstret jag möter i spegeln varje morgon, nu ska fettot förminskas!!
 
Haft en alldeles underbar helg. Vi har åkt båt, käkat gott, kört gocart, kört militärbil, druckit vin, besökt urtrevliga Linda, myst, umgåtts och verkligen njutit av den alldeles för korta helgen!
 
Alfred har varit i himmelriket med alla fordonsinriktade aktiviteter, Ebba kanske liiite mindre himmelrike :)
 
Tack för en helg med energipåfyllning, saknar er redan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv....
Saknar er oxå.

2012-08-14 @ 13:58:27
Postat av: ErikaÖ

= anonym

2012-08-14 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0