Negerbollar!

I TRE dygn har det åskat, mullrat och mullrat men aldrig så där häftigt som jag faktiskt vill ha det!
Måste tydligen bo i Norrhassel för att få uppleva det!
Men idag kom solen på besök igen, mycket härligt!!!
 
Läser överallt på facebook att systrar överraskar varandra med spontana besök trots att avståndet är stooooort, så jag tänkte att jag kan väl också göra det då.
Skickade ett mess till syster och vips så var trippen bokad ♥
 
Ikväll unnande jag mig lite egentid på Ikea (och stadium).
Köpte en stekpanna till Ebba, en som jag kan hålla smörfri + annat krafs.
På Stadium fyndade jag solskyddskläder till Ebba (för nästa år) + söta råååsa gympadojjor =)
 
Kom hem till nybakade negerbollar!
Mina killar kan överraska dom, haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0