Men hej träningsvärken from HELL

Ja som rubriken lyder....
Jag kan inte röra mig. Är stelare än en stelopererad 90 åring, och gnälligare än någon annan.

Sa idag till Abbe att han troligtvis inte haft en träningsvärk av detta slag någon gång.
Sen insåg jag att han kört 10 mil skidor och att han satt på en cykel i spöregn i 17 timmar...
S J U T T O N TIMMAR, det är fan inte friskt tycker jag :)
Men jag sa givetvis inget om detta utan lät han tro att jag är döende.
Värre är det ju imorrn!
 
Denna helg ska gå i trädgårdsrensningens tecken, inte vår egen utan våra ensamstående föräldrars. Imorrn ska pappa få hjälp, det ska klippas häck och fixas eluttag och plockas bär. Detta gör vi i utbyte mot en grillmiddag!
På söndag är det svärmor som behöver oss, även där byter vi mot mat.

Helt perfekt, för det betyder att jag inte behöver fixa käk förrän på måndag :))
 
Over and out!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Jag vill oxå ha besök av herr träningsvärk from HELL. Hur gjorde du? Kettlebellsen?

2012-08-18 @ 09:54:05
Postat av: Therese

Oh yes, kettelbells is the shit ;-)

2012-08-18 @ 10:01:58
Postat av: Titti

Du är duktig! Men så har du en järnvilja åxå :)

2012-08-21 @ 10:37:13
URL: http://livetpavischan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0