Kvalitetsfredag!

Vilken underbart härlig fredagkväll vi haft!!
 
Packade ryggsäcken med fika/mat, fiskväskan med drag och flöten och begav oss till vår lilla tjärn i byn för en kväll med fiske och goda vänner.
Vi har grillat korv och marsmallows, druckit kaffe, slagit ihjäl lite mygg, beundrat storfångsten till fisk, matat änderna, stekt pannkakor över öppen eld, surrat skit, lekt med glada barn...
Ja listan kan göras lång, men kortfattat så kan jag bara säga; MYYYYSIGT!!
Helt underbart väder fick vi också :)
 
Tack Sofi, Petra och Maria med familjer ♥
 
Imorrn är det invigning av kulturveckan i Matfors så vi gör en repris då :)
Lyslördag, korvgrillning, ponnyridning, ansiktsmålning, allemanut...
Nu är det visst bara 4 grader ute också, så visst 17 är hösten här!! 
MEN, jag gillar hösten. Förbaskat mycket :)
Älskar luften & älskar mörkret!!
 
Ja, men fan vad positiv jag är ikväll då ;)
 
Imorrn ska jag väga mig, är nog mindre positiv då...
 
1114 kcal gav kvällen grillning...
Men jag somnar med 182 tillgodo, så samvetet är gott ändå och magen blev glad ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Vad duktig du är. Jag bara äter i äter o har tappat sommarens promenader helt.
Kämpa på :)

2012-08-25 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0