Det är kul nu :)

Nu är väl hösten här ändå...
Jag har iaf plockat fram alla kläder efter Alfred och Ebba, och det som inte passar har jag lagt ut på säljsidor. Det blev en hel del, men jag gillar att rensa :)
 
Har tillbringat dagen på Himlabadet, något som hela familjen uppskattade mycket.
Vi har busat och myst tills orken var bortblåst.
Middag på McDonalds.... Sådär om man bantar, men jag åt en McFeast med en grönsallad till + Ramlösa, totalt 463 kcal. Helt okej, och framförallt GOTT!!
 
Tänkte ställa in kvällens träning men det var för sent för att avboka så jag bet i det sura och körde iallafall. 45 stenjobbiga minuter med Kettelbells. Hur kul som helst, och sjukt jobbigt för precis hela kroppen.
Är mycket tacksam över min goda vän Petras sällskap :-)
Är sjukt peppad, med både mat och träning!!!!!
 
Bjuder på en fiiiin bild på mig själv
 
Kram på er från dreggelmungipan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0