bla bla blaa

Jag är duktig, om man får säga så om sig själv :)
Jag är skitduktig med både träningen och maten *klappar mig själv på axeln*
 
Fick i helgen veta av en alldeles för ärlig person att jag såg höggravid ut och att jag borde söka till biggest looser. Detta sårade ju givetvis väldigt mycket, men hur som haver så älskar jag denna person oavsett <3
Men ni ska bara veta vad detta sporrar till att träna mera :)
 
Har idag börjat gå igenom barnens vintergarderober, tråkigt men nödvändigt.
Affe behöver nya vinterskor, även Ebba. Annars tror jag att det mesta finns :)
Fleecekläder till bägge behövs också!
 
Storhandling av mat tillsammans med Affemannen är också fixat idag, han är outstanding den pojken. Surrar i ett och är grymt hjälpsam :)
När vi kom hem tog vi och bakade lite kolakakor, mjölkfria såklart. Då kan Ebba smaska smulorna från golvet utan problem ;)

Nu fräsa på lite kotletter till dagens middag, på nåt konstigt sätt så gillar jag att det är svalt ute och att maten är mer höstinspirerad :)
 
Husvisningarna avlöser varandra, det ena fulare än det andra....
Skittråkigt!!!!
 
Tjing tjong!
 
 

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Bla Bla Bla
Du är ju asduktig ju!!
Lyssna inte för mycket på andra...

Kör så det ryker. Du kan sms:a mig när det går trögt. Om vi nåt vårt mål i vår kanske vi kan satsa på en sista-minuten-resa som belöning!! Ligga på beachen och bara se SMAL ut....

2012-08-21 @ 21:34:53
Postat av: Therese

Jaaa, vilken sporre!!!!

2012-08-21 @ 21:58:48
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: ErikaÖ

Eller hur.

2012-08-22 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0