Våren!

Älskar våren, älskar vårsysslorna ute.
Kratta och rensa rabatter är något som jag tycker är fantastiskt rogivande.
Något som är mindre rogivande är just att det inte är mina rabatter och min gräsmatta jag krattar och rensar! Jaja, det lär väl bli ändring på det också så småningom :)

Sonen är på dagis idag, något han sett fram emot.
Han går ofta och kollar almanackan och frågar om det är Junibackendagen imorrn :)

Tanken är att jag ska ta tag i lite fönsterputsning, men jag är så förbaskat usel på just den sysslan så jag drar mig in i det sista :)

Busan sover och jag har fått i mig två kokta ägg så undanflykterna är inte så många....
Dags att bita i det sura äpplet och gör´t :))


Kommentarer
Postat av: Erikaö

Nu kom

Jag in

2012-04-16 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0