Semestertripp

Vi har varit iväg på en liten tripp till värmland!
Mycket härligt!
Har inte gjort många knop, ätit, skrattat och haft det allmänt bra.
Precis så som en minitripp skall vara :)
Sambon och syster har varit lite mer aktiva och cyklat en del!

Alfred har två stora "kärlekar" här i livet!
Emilia och Hanna.
Senast igårkväll när han skulle sova så sa han
Mamma, Affe älskar Milia å Hanna ♥

Älskade unge har blivit så stor. Stor och klok (och rolig å tjurig)!

En rolig kommentar från helgen var när jag säger så här:
Kom Alfred får jag se vad du har runt munnen.
Till svar får jag; Det är näsan mamma!!
Som Janne sa, denna grabb kommer bli nåt stort, hahaha!

Jobbar o knegar på.
Tycker märkligt nog att det är rätt kul...
Att jobba 50% passar mig utmärkt. Kan tänka mig att gå upp till 75% sen, men aldrig mer 100 så länge barnen är små!!

Nu ska jag ta mig lite fil och müsli, är hungrig som få :)

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

MissU

2012-04-10 @ 17:17:22
Postat av: ErikaÖ

Miss U to.

2012-04-11 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0