Alla dagar...

...är inte bra dagar!

Idag har jag haft en mindre bra!
Men efter regn kommer solsken :)

Å i kväll har faktiskt solen skinit, både i själen och på näsan ;)

Har lite skojigheter inplanerade framöver så det enda som saknas är en sovmorgon, en rejäl sådan ;)

På jobbfronten så rullar det framåt också, men innan jag byter arbetsplats så ska jag vara föräldraledig 100% med mina barn :-)

Har fått en del kritik för mitt långa och kluriga lösenord som tydligen verkar vara svårt via vissa mobiler.
Byter väl inom kort till ett kortare & enklare då :)
Vill ni läsa så hör av er!

Nu är det filmtajm!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

2012-04-20 @ 15:23:07
Postat av: ErikaÖ

Nu kom jag in...

2012-04-20 @ 15:23:48
Postat av: Titti

har det blivit klart med jobbyte?? Spännande :D

2012-04-23 @ 17:12:02
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Karro

Haha! Komiskt, tänkte faktiskt på lösenordet när jag skulle skriva in det nu, försökte (typ) hundra gånger innan jag kollade mailet du skickade med det i, haha!

2012-04-28 @ 21:41:45
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0