En lite update

Dagarna bara rinner iväg och jag får ingenting bloggat!!

Vi börjar så smått få till lite rutiner här hemma, sakta men säkert så faller allt på plats.
Alfred har fått börja på dagis igen och han fullkomligt ÄLSKAR det.
Det är inte så himla kul att hänga med mamma o Ebban hela dagarna ;)

Besök har vi haft. 
Igår var min gamla farmor och min pappa här. Mysigt mysigt.
På kvällen kom Titti med familj också :-)
Ebba (och Affe) tackar för alla fina presenter de får ♥

Idag har vi umgåtts med Petra och Jeanette medans Affe varit på dagis!
Ännu ett tack för underbara presenter!!

Ikväll fick vi oväntat besök av Albins faster från dalarna :-)

För övrigt så har jag världens snällaste barn.
Ebba äter och sover, gnäller lite när hon är hungrig.
Affe är en underbar storebror som är supermån om sin lillasyster!
Idag fick hon sitta i knä på han och det var häftigt :)

Dagarna rullar på och vi mår så otroligt gott, vi njuter av dagarna till max ♥


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Underbart Therese!

Precis som det ska vara :)

2011-09-16 @ 06:16:02
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Stina

Det låter helt underbart! Hon är väldigt söt lilla Ebba.



Våran Olle är inte så liten längre, han väger snart 7 kilo!! Ett litet matvrak är han.

2011-09-17 @ 08:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0