Tisdag 41+1

Har på förmiddagen varit och kollat upp att bebis mår bra,
vilket h*n gör... Kanske tom fööör bra ;) ??

Affe har fått åka hem till sin farmor på rekreation, han får komma hem imorrn igen tills det är dags för honom att bli storebror!

Men vad hittar jag och Albin på ikväll då? Sista barnfria kvällen på evigheter.
En önskan skulle ju vara att vi gick på bio och såg Jägarna 2, kanske ett mysigt resturangbesök eller nåt. Men vis av erfarenhet vet jag att vi däckar i soffan. Nu kanske det är behövligt att få ha en soft kväll utan nattningar, välling, blöjbyten och annat jox... Återstår att se vad fästmannen säger när han kommer hem från jobbet =)

Nu kommer syster på kaffebesök :)

Ha en fin tisdag allesammans :)

Mina tummar är just nu hos Jennie som troligtvis befinner sig på förlossningen!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Va skönt att bebisen mår bra =) kramar!!

2011-09-06 @ 18:11:27
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Elin

Är ni förlovade? :O

2011-09-06 @ 19:39:33
Postat av: Therese Östberg

Nej du Elin, jag kommer aldrig bli förlovad heller. Han är min fästman ändå ;)

2011-09-06 @ 19:51:11
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: lis

ha, det var väl en jäkla tur att ni inte gick på bio? =)



grattis till underverket!

2011-09-07 @ 07:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0