Testpilot!

Nu har jag ansökt om att få bli testpilot på en Akta Graco BeLogic på Smartson.se
Kika in på länken där du kan läsa mer och anmäla dig du också!

Akta Graco BeLogic är en bakåtvänd bilbarnstol för barn från ca 9 månader till 4-5 år (9-25 kg).


Vi har idag två akta graco-stolar, en cosmic comfort och ett babyskydd. Är inte riktigt nöjd med Alfred stol så det skulle vara riktigt kul att få testa en annan modell. Babyskyddet är jag riktigt nöjd med :)




Så, nu håller vi tummarna för att få testa denna stol som ser superbra ut!!


Gå in på Smartson.se och anmäl dig som testpilot du också :)

Kommentarer
Postat av: karro

den är SKITLIK Neos maxi-cosi! på pricken! med hur den ser ut, att den är ställbar på precis samma sätt, det enda är att maxi-cosin inte har det där huvudstödet extra, och att denna inte hade så man kan hänga fast bältet när man plockat ut barnet.



men jag älskar maxi-cosi stolen, så kommer du med och får testa denna kommer du nog också göra det :P

2011-09-02 @ 12:55:04
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Therese Östberg

Jag var sugen på en maxi-cosi till Affe men så hade barnens hus erbjudande på den stolen vi köpte. Det är just den ställbara funktionen jag saknar :)

2011-09-02 @ 13:48:07
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Karro

Ni har cosmic comfort till honom? Jag valde bort den för den ser så vansinnigt klumpig ut?! Stor och bökig och nää. Maxi-cosin gillar jag, snygg och enkel :)

2011-09-02 @ 16:40:10
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0