Regn o rusk...

...Är vad vädergudarna erbjuder oss idag.
Riktigt höstväder, och då inte av den finare typen!

Skjutsade Alfred på dagis imorse, hade bävat för hur jag skulle hinna med allt. Få i han frulle, få i Ebba frukost, kamma mitt eget hår, få på båda barnen kläder... osv...
Gick över förväntan!! Däremot blev han jätteledsen när inte Ebba skulle stanna på dagis med han idag. Tur det går fort över!

Hade planer på Birsta idag, men orkade inte när det väl kom till kritan så vi har haft en mysdag jag och Ebbisen. Vi tar oss en tur till Ica, det får räcka för idag ;)

Igår var jag på Meandi-party hos syster, endast två plagg fick följa med mig hem. En scootertröja och en insektsmössa till Alfred. Till Ebba fanns ingenting alls. Till små bebiskillar fanns det däremot massor av fint =) Tack Maria för gott fika och en härlig kväll <3


scooters everywhere creepy hat

NU: Rensa bort leksaker som inte används från Affes rum!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Klart Affe tycker syrran ska vara med på dagis. De hör ju som ihop :D Hoppas du får en härlig dag min vän!

2011-09-19 @ 12:30:37
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin mössa!

2011-09-19 @ 13:36:01
URL: http://minatvabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0