Glad i hågen

Är vad jag är idag =)
Känner mig uppåt och det är en mycket välkommen och efterlängtad känsla :)

Har gjort så lite som möjligt idag, åkte såklart till syster och intog mitt dagliga morgonkaffe hos henne. Detta är en mycket skön morgonrutin jag skaffat mig ;) Varje morgon kl nio sitter jag där med min kaffekopp, runt tio åker jag vidare ;)
Idag åkte jag hem, med en tanke om att jag skulle städa. La mig i soffan och låg där tills det var dags att duscha o bege sig till barnmorskan. Städningen kan vänta :)
Hinnsvepning nr2 är nu avklarad och jag hoppas att bebis kommer snart!
Fixerad och klar :)

Lilleman är hämtad på dagis. Han verkligen älskar att vara på dagis nu, det känns så himla underbart!! Men så har vi de bästa fröknarna man kan ha också!
Nu har han fått lite godis i soffan, ja ni läser rätt. Dagens mellis (han åt riktig mellis på dagis) är smarties ;)

Tror vi ska ge oss ut och plantera lite nytt till storebror Lucas, som ska få lite höstfint på sin grav. Har även handlat lite höstplant till krukorna på bron. Känns lite vemodigt att låta pellisarna ge upp, men de är inte riktigt så fina längre, och hösten är ju här :) Även om det idag är nästan sommarvärme ute =)

Efter regn kommer solsken och jag vet ju att för varje dag som går, så närmar jag mig dagen för att få möta lill*n. Längtar sååå efter dig!!!

En annan sak som gört mig lycklig är att min mamma och min morbror beslutat att inte sälja vårt sommarställe. Hoppas på att kunna få tillbringa fina helger där tillsammans med nära och kära ♥

Saknar syster med familj nåt enormt!!!

Nä, önskar er alla en helt underbar fredagkväll, för det ska jag ha ♥



Kommentarer
Postat av: Titti

Skönt att du känner dig på bättre humör!! Å nu KAN det inte vara långt kvar...Såvida bebis tänkte du skulle få föda en 3 åring direkt ;) Lääängtar!!! Pussa Affe från mig!

2011-09-02 @ 16:07:06
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Så när jag kommer hem från Kreta nästa söndag så är det klart alltså?

2011-09-02 @ 16:14:07
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Nikita

Åh härligt att du känner dig så!! Å så är se ju faktiskt för mig med , för varje dag så är jag en dag närmare ... :) ha en bra helg du med!! Kram

2011-09-02 @ 19:50:46
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Vi saknar er och jag är så glad att det inte blev nån försäljning!! Tror vi kan ha kul därute!

2011-09-02 @ 21:30:00
Postat av: Linda

Trevlig helg på er!!

2011-09-03 @ 00:20:31
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Skönt att du känner så mellan dipparna. Jag vart tok glad och energisk innan Elliot kom. Jätte skumt, för dagen innan var jag surare än surast. Men kanske man kan lita på hormonerna ibland! Ska bli spännande att få höra vad ni har för liten krabat där inne. Hur känns det nu inför förlossning osv, det är ju första gången du fått gått 40 fulla veckor, måste kännas som

Att ni varit redo i en evighet?:)

2011-09-03 @ 21:13:54
URL: http://Fialiljas.wordpress.com
Postat av: Tea

Härligt med ett glatt humör!

2011-09-04 @ 08:14:37
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0