Badhusbesök!!

Idag hade vi bestämt att vi skulle till badhuset och roa oss, men under frukosten kom jag på att det kanske inte är det bästa att göra för mig...
Så nu sitter jag här, ensam och övergiven. Familjen är på badhuset utan mig :)

Vet faktiskt inte hur det är med badhus och graviditet. Eller jag vet ju att man kan bada som vanligt under hela graviditeten, men här har ju där fina proppen släppt och jag har börjat öppna mig en del, tänkte mest på infektionsrisken....
Någon som vet?? Google gav mig tusen svar och inget var lik det andra :)

Nä, jag håller mig hemma och gör lite höst på gården istället. Vissa leksaker och pool kan stuvas undan. Blommor kan kastas och nya kan få plats!!

Höst ute idag :)

Jag gillar hösten!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Mysigt med lite Egentid, snart lär du ha fullt upp :)

Hösten är Mysig och fin med alla färger ute, dessutom ofta Riktigt skön frisk luft!! Kramar

2011-09-04 @ 12:05:36
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Karro

Om man tänker på att man får bada på förlossningen om inte vattnet gått borde det ju vara okej i badhuset, men å andra sidan är det ju mycket mer folk i badhuset än i karet på sjukhuset och klor och annat snusk.. Så nä... Det är kanske lika bra att låta bli? Men du har börjat öppna dig alltså? Det är ju goda nyheter!

2011-09-04 @ 12:19:06
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Men vad glad jag blir att det "händer ngt"!! =) Du gjorde nog ett klokt val att stanna hemma. Tror heller inte att badhus är det optimala då "proppen släppt".



SPÄNNANDE - tänker på er hela tiden! Kram

2011-09-04 @ 13:03:39
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: VIctoria (Wirva)

Jag gillar oxå hösten!! Blir så härligt friskt ute. kram kram

2011-09-05 @ 08:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0